Вітаємо на сайті крок до ремонту, в даній статті ми розглянемо етапи проведення несущих колон. З часом колони на котрих покладені теплотраси, водопостачання, підкранова чи електричне живлення осипаються. І якщо вчасно не прийняти міри, адже вони можуть взагалі завалитись. Що понесе додаткові витрати на відбудову колон, не кажучи про час котрий не буде працювати підприємство, тому час від часу проводять їх ремонти. Це заощаджує і час і кошти, тож розглянемо посилення, на прикладі ремонту по підсиленню підкранової колони. Ремонт відбувається в декілька етапів:

Оцінка

Насамперед оцінюємо стан колони, усуваємо пошкоджені частини (сколи, відлущення, тріщини). В випадках якщо шмат ремонтної конструкції відколовся, проте не відпав необхідно зняти шматки такого роду. Зазвичай після усунення пошкоджених ділянок видно відкриту арматуру, армованого поясу. Приклади ушкоджень нижче на фото.

Зачищення арматури

Зачищаємо відкриту арматуру від іржі, використовуючи спеціальні засоби: болгарку (круг – металева щітка), та не забуваємо про засоби індивідуального захисту. А саме: окуляри, рукавиці, каска, при роботі на висоті використовуємо страховку. Після зачищення арматури, покриваємо її двома шарами спеціальної антикорозійної  суміші.

Ґрунтування колони

По завершенню повного висихання антикорозійного покриття, колону в місцях ремонту ґрунтуємо. Ґрунтовка висихає на протязі 30-60 хвилин в залежності від погодних умов. Після чого наносимо спеціальну бетонну суміш, для відновлення пошкодженого бетону. Дана суміш з фіброю, тому придатна для нанесення бетону товщиною до 100 мм.

Посилення колони

Після повного висихання відновлюваного  бетону, починаємо посилення, методом взяття колони в так звану «обойму» . Для цього використовуємо кутник 90х90 міліметрів, та пластину 5х100 міліметрів. Монтуючи кутник, «ставимо» його на той же розчин, що використовували для відновлення бетону. Коли на всі чотири сторони змонтували кутник, тоді їх притягуємо стяжними ременями, використовуємо три ремені. Та вирівнюємо по площинах, прибираємо зайву бетонну суміш та підмащуємо під кутниками, де це необхідно. Товщина суміші під кутником має бути приблизно 5 міліметрів.

Встановивши кутники в проектне положення, починаємо обварювати їх пластинами. Пластини необхідно взяти тільки на прихватки, після чого газом нагріти їх до мінімум 200 оС. І тільки після цього можна приварювати другу сторону пластини. При охолодженні пластини зменшуються стягуючи між собою кутники ще міцніше.

Після того як в декількох місцях, по периметру колони, будуть приварені  пластини, можна знімати стяжні ремені та повністю проварювати колону керуючись проектом. По закінченню однієї сторони колони всі дії повторюємо і з другою стороною.

Фарбування каркасу.

Закінчивши обварювання, для уникнення корозій нашої звареної конструкції, фарбуємо конструкцію. Спершу необхідно знежирити поверхню,  протираючи розчинником нашу конструкцію. Після обробки розчинником, приступаємо до фарбування. Фарбу наносимо в два шари, один шар ґрунтувальної фарби, а другий шар емальованої фарби. Нижче зображено повністю відремонтовану, посилену та  готову до здачі колону.

Дані дії необхідно провести з усіма колонами котрі мають пошкодження більше 60%. Для уникнення майбутніх додаткових витрат, котрі можуть виникнути через халатність.


0 коментарів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *